ЧЗВ

Намерете отговори на най-често задаваните въпроси

Как можем да Ви помогнем?

Търсете в раздела ни за поддръжка

Отваряне на сметка

  • Как мога да отворя сметка за търговия в Xtrade.com?

    Преминете към Регистриране, попълнете формуляра и ще влезете в търговската си сметка. В това изскачащо съобщение ще видите произволно генерирана парола, която е необходимо да промените сами. Освен това ще получите поздравителен имейл с потребителското Ви име и парола.

  • Колко трябва да платя, за да отворя сметка в Xtrade?

    Безплатно е. Xtrade не начислява никакви такси за регистриране.

  • Мога ли да отворя много сметки за търговия?

    Не. Можете да отворите само една сметка за търговия.

  • Как мога да спечеля пари тук?

    Необходимо е да инвестирате мъдро. Търговията във FX и ДЗР включва рискове за загуби, особено поради балансираното естество на търговията. Щракнете тук, за да прочетете цялото предупреждение за риска. Съдържащата се на този уебсайт информация и документи са от общо естество и не вземат предвид личните обстоятелства, финансовата ситуация или нужди. Необходимо е да имате предвид нашето Споразумение с клиентите и да потърсите независим съвет преди да решите дали търговията на подобни продукти е подходяща за Вас.

  • Как мога да започна да търгувам?

    Ако вече сте отворили търговска сметка, изпратете документи за идентификация за потвърждение на сметката и направете депозит; вече сте готови да започнете да търгувате.

  • Мога ли да започна да търгувам, дори ако нямам опит?

    Да. Нашето Център за обучение и Xtrade Aкадемия предлагат видеоклипове за обучение, електронни книги и други ресурси, подходящи за начинаещи и професионални търговци.

  • Не искам да попълвам формуляр за регистраця и да разкривам лична информация. Възможно ли е?

    Като регулирана компания, от която се изисква да изпълнява различни закони, изисквания за съответствие и процедури за приемане на клиенти, е необходимо да разполагам с информация във файл KYC (Познавайте клиентите си). Ще направим всичко възможно да защитим поверителността и целостта на данните Ви за идентификация.

  • Какви знаци са приемливи в регистрационния формуляр?

    Използвайте само букви и цифри. Избягвайте да използвате символи при попълване.

  • Ще затворите ли сметката ми, ако има нулев счетоводен баланс?

    Сметките с нулев баланс не се затварят, освен ако клиентите не го изискват.

  • Предлагате ли защита от отрицателен баланс?

    Да. Интересите на нашите клиенти са наша главна цел и по тази причина Вашият баланс в Xtrade няма да стане отрицателен. Защитата от отрицателен баланс предпазва търговците от влизане в задължения. За съжаление не всички брокери на Forex предлагат защита от отрицателен баланс. За неопитните търговци липсата на уведомяване за добавяне на марж може да означава разлика между загуба само на своите инвестиции и влизане в задължения. Това е малка, но изключително важна граница. В търговията с Forex е възможно да претърпите загуба на парите, които можете да си позволите да загубите (в крайна сметка няма такова понятие като перфектен търговец, който печели през цялото време). Въпреки това, да влезете в задължения никога не е приемливо, независимо колко сте опитен.

  • Забравих паролата си. Какво трябва да направя?

    Щракнете върху "Забравена парола" под полето за вход и паролата ще бъде изпратена на Вашия имейл адрес.

  • Как да променя паролата си?

    За да промените паролата си, влезте в сметката си в Xtrade; след това щракнете върху Опции за акаунт>Промяна на парола.

  • Може ли ръководителят на сметката ми да търгува вместо мен?

    Не предлагаме услуга с ръководители на сметки. Вие сте единствен собственик на сметката и вземате окончателните решения.

  • Как мога да изтегля платформата?

    Лесната за използване платформа не изисква изтегляне.

  • Имате ли MT4?

    За съжаление понастоящем не предлагаме платформа МТ4.

  • Как мога да отворя демонстрационна сметка?

    Демонстрационната сметка се активира веднага след като отворите търговска сметка. *Обект на минимален депозит

  • От екрана за търговия как мога да превключвам между реалната и демо сметката?

    В раздела "Моята сметка" можете да превключвате между реален и демонстрационен режим чрез превключване от бутона "Превключване".

  • Каква е разликата между търговската и демонстрационна сметка?

    Въпреки че всички функции и характеристики на реалната платформа присъстват в демо платформата, потребителите трябва да знаят, че симулацията не замества реалните условия на пазара. Една от важните разлики е, че изпълняваните при симулацията обеми не оказват влияние на пазара; при реалната търговия обаче обемите оказват влияние на пазара, особено когато размерът на позицията е голям.

  • Как мога да финансирам демо сметката си?

    Демо сметката Ви се финансира автоматично 7 дни след регистрирането.

  • Колко дълго мога да използвам демо сметка?

    Демонстрационната сметка на Xtrade няма срок за изтичане.

Бонуси

  • Какъв тип бонуси предлага Xtrade?

    Xtrade предлага два типа бонуси: кредит и парична сума.

  • Каква е разликата между кредитен/изчакващ и паричен бонус?

    Паричният бонус се кредитира незабавно и не е необходимо да достигнете количество от Xpoints; за кредитните/изчакващи бонуси е в сила обратното.

  • Къде мога да прочета повече относно промоциите за бонуси?

    Щракнете тук, за да видите последните ни промоции.

  • Не съм получил бонуса си за потвърждаване на телефонен номер. Какво трябва да направя?

    Свържете се с отдела за поддръжка на клиенти в разговор на живо, по имей или се обадете, за да получите кредита си.

  • Какво представляват Xpoints?

    Претегления обем на търговската Ви дейност в точки.
    Например: Ако отворите позиция на EUR/USD на стойност USD 100 000, ще получите 100 XPoints при затварянето, тъй като търговията на всеки USD 1 000 има стойност 1 XPoint.

  • Достигнах необходимото количество търговски сделки за Xpoints. Защо не е кредитиран бонуса ми?

    Вместо това получих паричен бонус и той беше кредитиран преди да достигна изисквания брой Xpoints.

  • Не получих бонус за потвърждение на сметката, въпреки че сметката ми е напълно потвърдена.

    Потвърдили сте сметката си преди първия си депозит. Ще получите бонус за потвърждение на сметката в момента, в който я финансирате.

Потвърждаване на сметката

  • Защо питате за моите документи?

    Като регулирана компания работим в съответствие с няколко закона срещу прането на пари и за разпознаване на кражби, както и според редица процедури, налагани от законодателните органи. CySEC, ASIC и IFSC.

  • Как да потвърдя сметката си?

    Можете да заредите документите през сметката си:
    Опции за сметката > Потвърждаване на сметката или да ги изпратите по имейл на documents@xtrade.com

  • Какви документи за поддръжка трябва да осигуря?

    Във връзка с процедурата KYC (Да познаваме клиентите си) от Вас се изисква да осигурите цветно копие на валиден документ за самоличност и скорошно доказателство за адрес (сметка за електричество, газ, вода, телефон, гориво, Интернет и/или кабелна телевизия, извлечение от банкова сметка), което съдържа Вашето име, адрес и е със скорошна (в рамките на 3 месеца) дата.

  • Мога ли да отворя сметка като осигуря различни документи за идентификация, освен паспорта си?

    Да. Валидна лична карта или шофьорска книжка също са приемливи.

  • Ще получа ли имейл или уведомяване, потвърждаващо състоянието на моята сметка?

    Ще получите автоматично по имейл потвърждение за състоянието на Вашата сметка веднага след като тя бъде напълно потвърдена.

  • Как мога да актуализирам личната информация?

    Ако желаете да актуализирате имейл адреса си, телефонния си номер или адреса си, изпратете заявка на documents@xtrade.com заедно с всички необходими поддържани документи.

Депозити

  • Каква е минималната сума за депозиране?

    200 USD, въпреки че Xtrade понякога прави промоции, предлагайки по-ниски минимални прагове.

  • Предлагате ли бонуси за депозити?

    Да, предлагаме до 100% бонус за Вашия депозит (*Приложими са условията за присъждане на бонус). Повече информация можете да получите от професионалния ни екип чрез разговор на живо или по имейл.

  • Възможно ли е да загубя повече, отколкото съм депозирал?

    Не, не можете да загубите повече от първоначалния депозит.

  • Какви опции за депозиране предлага Xtrade?

    Кредитни/дебитни карти, банкови преводи, American Express, PayPal и много други. За повече информация щракнете тук.

  • Има ли такси за депозити?

    Xtrade не начислява такси за депозити.

  • Депозитът, направен с моята кредитна/дебитна карта е отказан.

    Настоятелно препоръчваме да проверите в банката си дали не са блокирани международните или онлайн транзакции. Възможно е също депозираната сума да е по-голяма от ежедневния лимит на кредитната/дебитната карта.

  • Мога ли да депозирам от сметка на приятел/познат?

    Не. Не приемаме плащания, направени от сметка на трети страни. Всички депозити трябва да се направят от собствената Ви сметка.

Информация за търговия

  • Какви са часовете за търговия на Вашата платформа?

    Часовете за търговия на пазара са от неделя 21:00 GMT до петък 21:00 GMT през лятното часово време. През зимата часовете за търговия са от неделя 22:00 GMT до петък 22:00 GMT. Въпреки това някои от инструментите се предлагат само през определени часове. Търговските часове за всеки от инструментите можете да видите като щракнете тук.

  • Защо платформата е затворена през уикенда?

    Платформата Xtrade е затворена през уикенда, тъй като са затворени съответните пазари на финансови инструменти.

  • Как мога да започна да търгувам?

    Вижте нашия Център за обучение и обърнете внимание, че препоръчваме да не започвате търговия, докато не се разучите изцяло платформата. След това просто можете да влезете в сметката си и да започнете да търгувате.

  • Има ли риск при търговията?

    Търговията във FX и ДЗР включва рискове за загуби, особено поради балансираното естество на търговията. Щракнете тук, за да прочетете цялото предупреждение за риска. Съдържащата се на този уебсайт информация и документи са от общо естество и не вземат предвид личните обстоятелства, финансовата ситуация или нужди. Необходимо е да имате предвид нашето Споразумение с клиентите и да потърсите независим съвет преди да решите дали търговията на подобни продукти е подходяща за Вас.

  • От какво имам нужда, за да започна да търгувам?

    Нуждаете се от компютър или мобилно устройство (поддържащо iOS, Android или Windows) с високоскоростна интернет връзка и фанансирана търговска сметка. Настоятелно препоръчваме да проучите изцяло образователния ни център преди да започнете да търгувате.

  • Какво представлява ливъриджа и какъв ливъридж предлагате?

    Ливъриджът позволява стартиране на широка търговска позиция с депозит с малък марж. Сумата на ливъриджа за търговеца варира с увеличение до 400:1
    Например 100:1 означава, че можете да търгувате с валута от USD 100 000 с маржов депозит от USD 1 000. Ливъриджот позволява да използвате кредит за търговия на суми, по-големи от Вашия депозит.
    Напомняме, че колкото по-висок е ливъриджът, толкова по-голям е рискът за загуба на депозирания капитал. Ливъриджът може да работи както за Вас, така и срещу Вас.

  • Има ли недостатъци търговията с ливъридж?

    Въпреки че ливъриджът позволява да управлявате големи суми капитал с малки маржови депозити, е възможно да ви изложи на извънмерни негативни движения на цените.

  • Мога ли да променя ливъриджа?

    Не можете да промените стандартното съотношение на ливъриджа.

  • Какво е pip?

    Pip е най-малката промяна в съотношението на цената на финансовия инструмент (съотношение на валутната двойка).

  • Какво представлява разликата в курс купува и курс продава?

    Разликата в курс купува и курс продава е между обявените и заявените цени.

  • Какво означава "дълга" и "кратка" позиция?

    Дълга позиция - когато клиентът купува ресурс, а кратката позиция е когато клиентът продава ресурс.

  • Как да изчисля цената на 1 pip?

    Сума от основната валута * Pip = Стойност на обявената валута
    Стойността на 1 pip в EUR/USD= 1 Lot (100 000 €)*0,0001= 10 USD
    Стойността на 1 pip в USD/CHF= 1 Lot (100 000$)*0,0001=10 CHF
    Стойността на 1 pip в EUR/JPY=1 Lot (100 000 €)*0,01= 1000 JPY

  • Какво е слипидж?

    Слипидж може да възникне в периоди на голяма ликвидност на пазара, особено когато е причинена от важни икономически новини. Води до изпълнение на позицията при различно съотношение от посоченото; затваря се на следващата цена.

  • Как мога да управлявам риска при ликвидни пазари?

    Най-добрият начин за управление на риска по време на ликвидни пазари е да осигурите достатъчен марж за сметката си през цялото време. Препоръчват се няколко предохранителни мерки:
    ✔ Наблюдавайте състоянието на отворените си позиции.
    ✔ Посочете праг за спиране при загуба, за да ограничите съответния риск.
    ✔ Поддържайте по-голямо финансиране на сметката си от необходимия марж.

  • Какво представлява лимитираната поръчка?

    Лимитираните поръчки са поръчки за вземане на печалба за закупуване или продаване на установени суми от финансови инструменти при специална или по-добра цена.

  • Как мога да видя търговската си хронология?

    Влезте в търговската си сметка и щракнете върху Опции на сметката>Управление на средствата>Монетарна хронология или Отчет на дейностите

  • Какво означава "Вземане на печалба" и "Спиране на загуби"?

    Спирането на загуби и вземането на печалби са поръчки, които се правят на пазарите за затваряне на отворена позиция. "Спиране на загуби" служи за да се предотврати по-нататъшни неблагоприятни движения на цената, а "Вземане на печалби" служи за усилване на благоприятните движения на цената.

  • Как мога да установя спиране на загуби и вземане на печалби?
    Достъп до изскачащия диалогов прозорец за редактиране на позиция:
    • Създайте позиция Вземане на печалби като изберете Затваряне при печалба и посочите пусково съотношение или сума
    • Създайте позиция Спиране на загуби като изберете Затваряне при печалба и посочите пусково съотношение или сума
  • Ще бъда ли уведомен при марджин кол?

    Xtrade информира за марджин кол клиентите от категория "премиум". Маржът ви се наблюдава в реално време, предоставяйки преимущество да знаете къде се намирате през цялото време. Марджин колът може да доведе до затваряне на отворените позиции, ако наличният маржов депозит спадне под изискванията за марж за използвания инструмент.

  • Какво е значението на датата на изтичане в раздела с детайли?

    Някои инструменти се търгуват въз основа на договори за фючърси. Тези инструменти имат специфична дата на изтичане при която се затварят всички отворени сделки–поръчки за лимит.

  • Къде мога да видя датата на изтичане на специфичните инструменти?

    За онези инструменти, които имат дата на изтичане, можете просто да щракнете върху раздела "Детайли" свързан с инструмента.

  • Какво представлява тенденцията?

    Тенденцията е общата посока на пазара или цената на даден ресурс и може да варира по дължина от кратка до междинна и дълга.

  • Какво е значението на нивата на поддръжка/съпротивление?

    При техническия анализ поддръжката и съпротивлението са концепции, показващи, че движението на цената на ценните книжа има тенденция към спиране и обръщане на предварително определените нива на цена.

  • Какъв е наличният баланс и защо се различава от дяла?

    Наличен баланс: Количеството, достъпно за използване при първоначален марж.
    (Дял) – (Използван марж)
    Дял: Депозити - тегления+ бонуси + затворени P& + отворени P&L

  • Какво представлява М.маржа? Как се използва?

    За да поддържате отворена новата си позиция, капиталът в сметката трябва да надхвърля общото ниво на поддържащия марж. Изискванията за ниво на поддържащ марж са различни за всеки от финансовите инструменти. XTrade винаги показва нивото на поддържащия марж за всеки от отделните инструменти.

  • Какво представлява P&L?

    Общите печалби и загуби в основната валута на сметката.

  • Къде мога да намеря моите прекъснати сделки/лимити??

    Щракнете върху Опции за сметка > Управление на средствата > Монетарни отчети

  • Какво представлява индикаторът за високо/ниско ниво??

    Показва най-високата оферта и най-ниското запитване достигнати в настоящия ден за търговия.

  • Какво ми пречи да откривам сделки?

    Сделките могат да се стартират само ако има достатъчно финансиран дял и по време на часовете, в които се търгуват съответните финансови инструменти на борсата.

  • Къде мога да видя часовете за търгуване на определен инструмент?

    Щракнете върху раздела "Детайли" на инструмента.

  • Как мога да намаля минималната си търговска партида?

    Свържете се с поддръжката на клиенти за директно съдействие.

  • Как мога да добавя инструмент към списъка с предпочитания?

    Щракнете върху иконата със звезда на инструмента.

Такси и комисионни

  • Какво представлява спреда?

    Спредът представлява разликата между предлаганата и заявената цена на финансовия инструмент.
    За да видите стойността на спреда за всеки от продуктите, разгледайте нашия списък с ДЗР.

  • Какво представлява премиялната такса?

    Поддържането на отворени позиции след определен час (приблизително 22:00GMT (21:00DST)), както е показано на екрана "Подробности" в платформата за търговия на Xtrade, води до таксуване от страна на Xtrade за финансиране, което се отчислява от сметката Ви.Тази премия покрива печалбите/разходите на съответното финансиране.
    Търговското обезпечение е дължимо два работни дни (Т+2) след деня на търговията (отваряне/затваряне на позиция).Тази дата се нарича още дата на вальор.
    За да видите премиялните такси за покупка и продажба на всеки от продуктите, вижте нашия списък с ДЗР.

  • Какво представлява таксата за неактивност?

    Таксата за неактивност на сметката е 10 USD на месец и се начислява на неактивните сметки в XTrade.Сметката се счита за неактивна, ако не е имало търговска дейност за период от 3 месеца.

  • Дали Xtrade начислява такси за депозиране/теглене?

    Xtrade не начислява никакви такси за обработка на депозиране/теглене. Въпреки това са възможни банкови такси и/или такси на банки-посредници. Не поемаме отговорност за подобни такси.

Тегления

  • Как да заявя теглене?
    Направете следното:
    • Влезте в сметката си в Xtrade
    • Щракнете върху "Теглене" на главната страница за търговия в уеб
    • Въведете сумта и подайте, като натиснете бутона "Теглене".
    • За да завършите заявката си, отпечатайте формуляр за теглене, подпишете го ръчно и го изпратете на withdrawals@xtrade.com или на факс: +357 25030429
    • След като заявката ви бъде изпълнена, информацията се изпраща към нас за обработка.Ще получите потвърждение по имейл относно заявката за си за теглене.
  • Как да проверя състоянието на заявката си за теглене?

    Щракнете върху Опции за акаунта> Управление на средствата>Заявки за теглене и след това ще видите нов изскачащ прозорец с пълни подробности за тегленето.

  • Мога ли да прекратя заявката си за теглене?

    Можете да прекратите заявката си за теглене по всяко време, докато е в състояние "Изчакване".

  • Защо е отказана заявката ми за теглене?
    Заявките за теглене могат да се откажат поради една или повече от следните причини:
    • Сметката Ви не е напълно потвърдена. (Обърнете внимание, че сметката трябва да бъде напълно потвърдена, за да се извърши теглене. Можете да намерите списък от необходимите документи тук. При екстремни ситуации компанията си запазва правото да изиска допълнителни документи.)
    • Не сме получили подписан формуляр за теглене.
    • Формулярът за теглене не се подписва ръчно. Получаваме само части от него или декларираме датата на теглене, която вече е отказана.
    • Не успяхме да прехвърлим средствата според посочените данни за банкова сметка/електронен портфейл или не сме получили правилни детайли.
    • Не е изпълнен необходимия обем.
  • Защо системата не ми позволява да заявя теглене?

    Ако имате отворени позиции, няма да можете да изтеглите целия си наличен баланс. Необходима е минимална сума за поддържане на поддържащия марж.
    (Наличен баланс – марж за поддръжка) и марж > = 1% = максимална сума за теглене

  • Колко време отнема да се обработи тегленето?

    Обработката на заявката за теглене отнема до пет работни дни. Възможно е да възникнат закъснения извън нашия контрол поради методите за изплащане на тегления на трета страна (например издателя на кредитната карта, банката получател или банките кореспонденти, които могат да забавят трансферите. В тези случаи плащането може да отнеме до 3 седмици)."

  • Какви опции за теглене предлагате?

    Тегленето се обработва по същия метод, по който е направен депозита. Ако депозирате с кредитна карта, всички изтеглени суми ще бъдат преведени в тази кредитна карта. Аналогично, ако използвате банков превод за депозиране, тегленето ще бъде преведено в банковата ви сметка. Другите депозити, които се правят с електронен портфейл, се връщат като банков превод или чрез Skrill/Netteler.

  • Ако сумата за теглене надхвърля депозираната сума, как мога да тегля?

    Просто следвайте процедурата за теглене и средствата ще се възстановят въз основа на метода, чрез който е направен депозита.

  • Къде мога да намеря формуляр за теглене?

    Влезте в сметката си, щракнете върху Опции на сметката > Управление на средствата > Заявки за теглене > и щракнете върху "Детайли" в близост до чакащото теглене.

  • Защо не е приет формуляра ми за теглене?

    Подпишете формуляра с писалка, тъй като не се приемат виртуални подписи.
    Уверете се, че сте изпратили изцяло попълнен формуляр, а не само части от него. Нуждаем се от изцяло попълнен оригинален формуляр, показващ емблемата на нашата фирма.
    Уверете се, че датата на формуляра за теглене съвпада с датата на заявката.

  • Колко време отнема да получа парите си?

    Обикновено получаването на средствата отнема 10 работни дни чрез банков превод или кредитна/дебитна карта. Плащанията с електронен портфейл се показват в сметката Ви в същия момент, в който е одобрено тегленето.

Деактивиране на сметката

Как мога да деактивирам сметката си?

Свържете се с отдела за поддръжка на клиенти за съдействие.

PayPal

  • Как се отваря акаунт в PayPal?
    1. Преминете към уебсайта на PayPal и щракнете върху "Регистриране" в горната част на страницата.
    2. Изберете типа на акаунта, който искате да отворите - "Личен" или "Бизнес" и натиснете "Продължение / Напред'.
    3. Въведете имейл адреса си, създайте парола и натиснете "Продължение/Напред".
    4. Попълнете личната си информация и натиснете "Съгласен съм да се създаде акаунт".
    Добавете карта/кредитна карта/свързване с банкова сметка.
    Следвайте посочените по-долу инструкции в зависимост от избрания метод.
  • Потвърдете банковата си сметка

    Просто добавете и потвърдете банкова сметка. PayPal ще изпрати към сметката Ви два малки депозита. Въведете тези депозити на уебсайта на PayPal. Отговорете на повикването за бързо потвърждаване, което се извършваъот услугата за удостоверяване на трети страни на PayPal, за да потвърдите току що въведената информация.

  • Колко дълго се обработват плащанията към банкова сметка?

    При свързване на акаунта Ви в PayPal с банкова сметка и ако нямате налични средства в акаунта си в PayPal, PayPal първо ще изтегли пари от банковата Ви сметка, което означава, че ще се извърши банков превод. Банковите преводи се обработват в срок от 3 дни.

  • Потвърдете кредитната си карта

    Въведете информацията си в PayPal. Кредитната Ви карта ще бъде таксувана с две малки такси. Върнете се в PayPal и въведете тези такси, заедно със съпътстващия ги код, както се показват в извлечението за кредитната Ви карта. След като кредитната Ви карта бъде потвърдена, таксите ще бъдат върнати.

  • Колко дълго се обработват плащанията към кредитна карта?

    Ако акаунтът Ви в PayPal е обвързан с кредитна/дебитна карта, плащането е незабавно.

Реална сметка
Отворете сметка и получете достъп до обширен диапазон от инструменти за ДЗР.Паричен бонус от $25 Не се изисква депозит.
*Приложими са условия
Търговията с ДЗР включва значителен риск от загуба. Търговията с Forex/ДЗР включва значителна степен на риск и е възможно да изгубите целия инвестиран капитал. Уверете се, че разбирате свързаните рискове.